tirsdag den 9. august 2016

ting jeg fik lavet i ferien



Ferien er slut og jeg kan se frem til et noget mindre stressfuldt år i 3.g. Huen virker ikke så langt væk i fremtiden, og selvom jeg glæder mig til den, så glæder jeg mig faktisk også til at komme igang med skolen og fordybe mig i fag som russisk, filosofi og oldtidskundskab.

Jeg har samlet en lille liste over ting jeg fik udrettet i ferien. Hvis man da kan kalde det det. Så i ferien har jeg...

- Været rastløs og har lidt nedern på. Tror muligvis det hænger sammen.

- Fået en eksistentiel krise da det gik op for mig at jeg skal ansøge om uni nu til vinter. Fåck. Jeg er sletsletslet ikke voksen nok til at sætte fod på et universitet. Og slet ikke i motherfucking England.

- Fået skrevet på min historie, men til gengæld ikke løbet mig nogen ture.

- Begyndt at læse "De Elendige" i fuld version. Håber på at jeg ikke hader mig selv bagefter.

- Været i London. Selvfølgelig. Men det taler vi ikke om (host fuck EF host).

- Glemt min egen fødselsdag.

- Købt en grøn marmorplade til over 2.000 kr.

- Nået til level 46 i World of Warcraft udelukkende fordi der er heste med i spillet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar